lördag 3 maj 2014

Behind the scenes - Surdegsbilden



Ni minns kanske den här tjusiga bilden (klart ni gör) som vi höftade med mobilkameran inne i fikarummet? Ja nu var det ju inte riktigt så det gick till. Tänkte låta er hänga med på hur det kan se ut när en butiksanställd med lite för mycket fritid (alternativt är fruktansvärt dålig på att prioritera) ska ta en stämningsfull produktbild till butikens facebooksida.

Men innan ni får följa hela händelseförloppet i bilder måste jag ju kolla... Har jag glömt visa upp min nerröstade reklamkampanj "Coola katter handlar på ICA"? 
Det har jag nog.
Då kanske jag ska inflika att katten på bilden gjorde en kort karriär som modell för en reklamkampanj som uppenbarligen aldrig sågs av någon annan än den som gjorde den (effektiv marknadsföring) och numera sysselsätter sig med att... Ja, vara katt antar jag.

Lovar att lägga upp bilderna från den där kampanjen någon dag när jag hittat dem!





(Ja, han slickar på brödet. Det är därför katter inte är välkomna i butiker.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar