tisdag 26 augusti 2014

Lite mer #ALS ice bucket challenge

Ja har man lovat så har man. För var 50:e person som gillade vårt första filmklipp lovade vi att ytterligare en person i personalstyrkan skulle få en hink över huvudet. Innan jag visste ordet av fick jag lugnt konstatera att det där med ledig, det fick jag vara en annan dag. 395 personer hade gillat filmklipper på 24 timmar så sju av oss fick snällt rada upp oss ute på lastbryggan medan de andra fick ragga kunder och familjemedlemmar som kunde ställa upp på att hälla och filma.
Behöver jag ens nämna att det kommer dyka upp ännu en film imorgon? 
De där sista fem gilla-markeringarna tog ju inte lång tid att skrapa ihop efter att denna filmen publicerats...





Till er som helt enkelt inte kan få nog av blöt butikspersonal i huvudrollen så bjussar jag på ett litet extraklipp, exklusivt för er bloggläsare:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar