onsdag 27 augusti 2014

Idag är ingen vanlig dag...!

Idag är ingen vanlig dag för idag släpps den nya Spider-man filmen på DVD!
Eftersom den är med i veckans reklamblad för 149:- dök min brother from another mother
upp i butiken i helgen för att göra lite reklam för den!


Nog för att han är Spider-man men ändå, lite ohyfsat att klättra på precis ALLTING?





Oavsett var jag tycker om hans uppförande hade han en hälsning till er, den är väl ganska tydlig va?







Detta är anledningen till att jag höll på att flippa ur över spindelbettet i söndags (bortsett från att det var ett freaking spindelbett och alla med lite vett i huvudet skulle flippa ur över en sådan sak)
Jag menar, HUR MYCKET SPIDER-MAN KAN EN KVINNA HANTERA PÅ EN OCH SAMMA HELG?! Jag är bara glad att jag slapp typ... Green Goblin och gänget... Hade varit lite jobbigt att förklara för chefen om butiken stått som en rykande ruin när han kom på måndag morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar