lördag 31 maj 2014

Städdags

Jag glömde ta allergimedicin innan jag gick till jobbet idag och naiv som jag är så trodde jag att jag hade en reservgömma i mitt skåp. Som jag inte har städat sedan vi flyttade in i nya butiken för tre år sedan.

Här kommer en lista på saker jag hittade:


  • Sju plastpåsar
  • Fyra tomma plastflaskor
  • Åtta miljoner kvitton (uppskattningsvis)
  • Ett hundratal pennor 
  • En snusdosa (sen när började jag snusa?)
  • Arton chokladkakor
  • Ett par skosnören
  • Två tavelramar
  • Trettiotvå visitkort
  • En ask huvudvärkstabletter (tom såklart)
  • Fyra öppnade tuggummipaket
  • En klocka
  • En adapter till minneskort



Lista över saker jag inte hittade:

  • Allergimedicin





Jag har en känsla av att det är dags att städa och organisera mitt skåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar