tisdag 8 april 2014

Utbildningar

Sitter och tragglar en utbildning om ICA Bankens olika kort. Eller tragglar och tragglar, så komplicerade är de ju inte. Snarare tvärt om. Det är ju lite det som är grejen med ICA banken, att det ska vara enkelt.

I en del av utbildningen visas små filmklipp där man "pratar" med kunder, Erik och Siri heter de. Dock har jag lite svårt att koncentrera mig för jag kan ju se i deras blickar att de inte är hundra procent bekväma att samtala med en kassörska med en videokamera istället för huvud.

För er som har dålig fantasi och inte kan föreställa er hur detta skulle se ut har jag ordnat en bild:



Lagom läskigt - eller hur?


Aja, för att backa några steg så fick jag godkänt av både Erik och Siri i alla fall och jag såg att kollegorna också var godkända så nu är ni välkomna att peppra oss med frågor om ICA Banken och de olika korten!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar