måndag 21 april 2014

Minns ni de där recepttipsen jag lovade er varje måndag? Jag glömde visst en liten detalj när jag skrev det inlägget - nämligen att jag tycker det är rena döden att laga mat.

Äta mat - Hurra!
Laga mat - :(

När jag tittar ner på dagens lunch (rå broccoli, råa morötter och tacokyckling) inser jag att det nog är bäst att lägga ner den idén.
Ibland glömmer jag att matlagning inte är min grej och då kanske det dyker upp något tips, en annan gång kanske det bara blir något annat, som ett tips om nya ICA Rätt Enkelts gyros som bara är till att steka på och käka ihop med en sallad och lite aioli så har man ett gott alternativ till fredagstacosen. Eller för den delen måndags - tisdags eller onsdagstacosen om man hellre vill ha det.


Kolla nu fick vi ju ihop lite tips i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar