tisdag 6 oktober 2015

Ooooch för att vända blad från gårdagens lite tråkiga inlägg måste jag ju bara lyfta vilken tur vi har som har så mångspråkiga kunder!

Galet tacksam för alla de gånger någon vänlig själ kommit fram och hjälpt till att tolka när engelska inte funkar. Jag är värdelös på charader och teckenspråk så det är värdefullt när ni tar er tid att hjälpa till!


Förutom menlösa försök att göra mig förstådd utan ord har jag idag roat mig med att pyssla lite inför nästa vecka då det kommer hända något med den hatälskade salladsbaren.
(Kan det äntligen vara dags att rulla den över kanten på lastbryggan? Vem vet...)
Undertecknad är fett pepp i alla fall!
Jag tänkte faktiskt vara så schysst att ni bloggläsare skulle få en sneakpeak på vad som komma skall!
Det är väl inte mer än rättvist för att ni är mig trogna?

Meeen ni får lugna er lite till... Sneakpeak kommer i slutet av veckan, håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar