onsdag 29 juli 2015

Topp 5 Marabou chokladkakor (genom tiderna)

Nej det går inte att dölja längre så jag tänkte ta upp det här på bloggen nu eftersom så många frågar. Ja, jag och Marabou har haft det lite kämpigt i vårt förhållande sedan en tid tillbaka.
Marabou har gjort dumma grejer, jag har gjort dumma grejer... Saker har sagts och förtroenden har brutits. Så många gånger jag har varit redo att bara vända mig om och gå men sedan kommit krypande tillbaka med ett "förlåt"

Vi jobbar på det i alla fall för jag är inte redo att ge upp det vi en gång hade. Men det är jobbigt som ni säkert förstår så jag skulle uppskatta om ni slutade fråga. Förhoppningsvis kan vi hitta tillbaka till varandra.



Under tiden får ni här topp 5 Marabou chokladkakor (genom tiderna):


1. Marabou mjölkchoklad.








2. Passion chili











3. kokos














4. frukt och mandel









5. mintkrokant











(Okej jag är kluven, schweizernöten är galet bra den också och bör ha en given plats på listan men jag äter den så sällan. Den är liksom en av de där trygga sakerna att falla tillbaka på när det känns jobbigt att välja. Den finns alltid där när man behöver den men tar ingen stor plats i mitt liv. Lite tyst och försynt låter den gärna sina syskon glänsa i stället men sanningen är - when in doubt, ät schweizernöt)


2 kommentarer:

  1. Den här bloggen var ju fantastisk! Vad hände sen?! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh! Vad glad jag blev när den här kommentaren plötsligt trillade ner i mailinkorgen, tack :)
      Livet kom emellan och tiden räckte inte riktigt till att både sköta bloggen och fronta kaffehyllan. Gillar du inläggen så finns vi på facebook också! www.facebook.com/icanaraskansen

      Radera