torsdag 23 april 2015

Nya grejor!

Alltså, jag vet att det kanske inte är lika kul som grafiska profiler och typsnitt men... Jag är ju inte ensam här i butiken (tack och lov!) (vi skulle dö då. Allihop) och resten av alla butikens invånare gör ju också kul grejor och får nya leksaker.

Till exempel har Becca gjort ett utmärkt jobb med att axla ansvaret för frysen och snyggat till lite bland frysta tårtor och allt det där goda. Typ ganska exakt såhär blev slutresultatet:


 

Hur tjusigt ändå?


Och framme vid kassan håller vi just nu på att försöka underlätta för mig med min bacillskräck genom att ha min favoritvara i hela butiken* nära till hands i våra nya kassakorgar!




*En liten vit lögn kanske. Alla vet väl att choklad står högst upp på listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar