söndag 19 oktober 2014

VARNING: Halloween närmar sig...

Okej så här är det.


Den fredagen den 31/10 mellan kl 19-21 är det spökkväll här i butiken.
Det kommer finnas lite kusliga aktiviteter samt en tävling för bästa utklädnad.
Visst dyker ni väl upp?



Vi måste tyvärr meddela att allas vårt favoritspöke Anette har fått sparken som spökhistorieuppläsare.
(Ja det finns ett yrke som heter så)
Det var inte mening att vi skulle skrämma barnen till tårar.
Möjligtvis föräldrarna men inte barnen.



Så vet ni med er att ni har klent hjärta eller är en tjugonånting-åring med klent uppbyggd tolerans mot skräck så råder jag er att handla tidigare under dagen.


Eftersom det "bara" är tolvdagar kvar så har jag börjat jobba på att komma i stämning. Typ genom att lyssna på den här låten på repeat.
Ledmotivet till mitt liv:



(Minus det där om att jag har tröttnat på att skrämmas, det blir aldrig gammalt)

Jag kanske är mer åt det här hållet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar