måndag 8 september 2014

Gammal text

Jag hittade en gammal bloggtext jag skrev när jag var alldeles ny på ICA. Typ två månader-ny.
Så här såg det ut då:


Posten kan ta sig i brasan

Sitter med en *censur* postutbildning och den vägrar godkänna mig... Den talar inte om vad jag gör fel och det
finns ingenstans jag kan vända mig för att läsa om de rätta svaren. De föreslog att man gjorde en 
annan utbildning först för där kunde man tydligen lära sig allt men med tanke på att jag skrev ner 
hela den utbildningen för att lära mig och jag ändå inte får rätt, tror jag att posten ljuger.

Gör om, gör rätt. Tredje gången gillt eller vad säger ni?




Kan säga att det blev åttonde gången gillt på den där utbildningen men varje år efter 
det klarar jag den på första försöket. 
Skam den som ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar